Átszervezés - A Városházára költözik az EKVI gazdálkodási csoportja
A fennállásának 40. évfordulóját ünneplő Egri Közszolgáltatások Városi Intézményénél 2021. április 1-től jelentős változásokról számolhatunk be. Eger Megyei Jogú Város Polgármestere 97/2021. (11.19.) számú határozata alapján 2021. április 1. napjától valamennyi önkormányzati intézmény esetében az intézményi gazdálkodási feladatok az EKVI-től átkerülnek Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának feladatai közé. A változtatás az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 10. S (4) bekezdés b) pontjában foglaltak szerint valósul meg.
A Polgármesteri Hivatal Gazdasági Irodáján belül egy új intézmény gazdálkodási csoport kerül kialakításra, biztosítva az intézmények folyamatos, szabályos, egységes gazdálkodását, könyvelését. Az áthelyezés összesen 31 státuszt érint, melyből 28 fő az Intézménygazdálkodási Csoport, 3 fő a Vagyongazdálkodási Iroda állományába kerül át.
Az átszervezés során az Egri Közszolgáltatások Városi intézménye átadja az irányító szerv részére a feladatellátáshoz szükséges eszközöket (informatikai, iroda bútor, egyéb felszerelések).
Az Egri Közszolgáltatások Városi Intézménye a 2013-óta igazgatóként munkálkodó Bodnár Gábor irányításával 108 fős létszámmal továbbra is végzi a meghatározott feladatok ellátását, amelybe az intézményi gazdálkodás már nem tartozik bele.
Bodnár Gábor igazgató levélben köszönte meg a partner intézményekkel való kiváló együttműködést. A Városházára távozó kollégáknak jó egészséget, sikerekben bővelkedő éveket kívánt az EKVI igazgatója.